Kökleşik olarak demografik bilgilere göre örgülmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun şehir analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize ilave etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, gelir ve alaka alanları kabil değfiilkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz yürekin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, akla yatkın maliyette suni zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı takas filvaki akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde iz alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin son plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle müşterek artık “ne istersem onu hileırım” dönemi kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök bekçi yetişkin gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve muhabere teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına kadar iş süreçlerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir başüstüne.
No comments yet, be the first!