Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yetişmek bağırsakin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının teferruatlı meşruhatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en skolastik ve en güzel aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu değme noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter sarrafiyearı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine irtibatlar ve teknik özetler ya da iş özetleri karşı bilim bağırsakerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek adına açılmasını ve okunmasını getirmek bağırsakin şayan yollamak kritik ögönen taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve alaka çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok sorune yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir balans bina etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en dermanlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Cümbüş ve araştırma bağırsakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Video paylaşmak, dâhilğinizi daha okkalı insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, makul bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Facebook hala dünyanın en eke içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile bağlantı bina etmek bağırsakin harika bir arsa. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı bağırsakerik türlerine mevla olsa da bütünü berenarı video/levha odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden elbette dağıtmak istediğinizi her mevsim boşluk önünde bulundurun ve buna gereğince kodifikasyon bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en güzel şekilde müstefit olmak bağırsakin sayısal pazarlama taktiklerini daima uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı faal kullanıcıya mevla. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat içtimai medyada olduğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa etkin hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca metanetli bağırsakermiş kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar alaka çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, dâhilğiniz maksat kitlenizin amaç ve alaka alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bağırsakin şayan sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları gibi bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bağırsakeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, arama neticelerinda daha erdemli sıralarda ve daha kesif görülür, dâhilğinize gidiş geliş artışı esenlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web dâhilğinizde güzel mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) giymek SEO’nuzu daha güzel hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair daha erdemli neticelar esenlar. Mualla itibarlı üçüncü yöre sayfalardan örgensel irtibatlar kaldırmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir irtibatya gelen her tıklama bağırsakin ödeme bünyelır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik akışlarında manzaralenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), eke etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bağlantı göstermesi bağırsakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.
No comments yet, be the first!